YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI MATEMATİK DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Matematik
Sınıf Düzeyi
4-B
Öğrenme Alanı
M.4.1.1. Doğal Sayılar
Kazanımlar
M.4.1.1.5. En çok altı basamaklı doğal sayıları büyük/küçük sembolü kullanarak sıralar.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Ölçüt Kodları
4
Çok iyi
3
İyi
2
Yeterli
1
Geliştirilmeli

Ölçüt Açıklamaları
Verilen doğal sayıların tamamını büyük/küçük sembolü kullanarak doğru olarak sıralamıştır.
Verilen doğal sayıların çoğunu büyük/küçük sembolü kullanarak doğru olarak sıralamıştır.
Verilen doğal sayıların çoğundan azını büyük/küçük sembolü kullanarak doğru olarak sıralamıştır.
Verilen doğal sayıları büyük/küçük sembolü kullanarak doğru olarak sıralayamamıştır.

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Öğrencinin
Ölçüt Kodları
No
Adı-Soyadı
4
3
2
1
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI MATEMATİK DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Matematik
Sınıf Düzeyi
4-B
Öğrenme Alanı
M.4.1.1. Doğal Sayılar
Kazanımlar
M.4.1.1.1. 4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıları okur ve yazar.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Değerlendirme
Ölçütler
Yandaki her bir ölçütün ne kadar sıklıkla gerçekleştiğini göz önüne alarak değerlendiriniz.


Çok iyi : 4
İyi : 3
Yeterli : 2
Geliştirilmeli : 1
4 basamaklı doğal sayıları okur.
4 basamaklı doğal sayıları yazar.
5 basamaklı doğal sayıları okur.
5 basamaklı doğal sayıları yazar.
6 basamaklı doğal sayıları okur.
6 basamaklı doğal sayıları yazar.
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI MATEMATİK DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Matematik
Sınıf Düzeyi
4-B
Öğrenme Alanı
M.4.1.1. Doğal Sayılar
Kazanımlar
M.4.1.1.3. 4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıların bölüklerini ve basamaklarını, basamaklarındaki rakamların basamak değerlerini belirler ve çözümler
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Değerlendirme
Ölçütler
Yandaki her bir ölçütün ne kadar sıklıkla gerçekleştiğini göz önüne alarak değerlendiriniz.


Çok iyi : 4
İyi : 3
Yeterli : 2
Geliştirilmeli : 1
4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıların bölüklerini belirler.
4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıların basamaklarını belirler.
4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıların basamak değerlerini belirler.
4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıları çözümler.
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI MATEMATİK DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME ETKİNLİĞİ
Ders
Matematik
Sınıf Düzeyi
4-B
Öğrenme Alanı
M.4.1.1. Doğal Sayılar
Kazanımlar
M.4.1.1.1. 4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıları okur ve yazar.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Ölçüt Kodları
4
Çok iyi
3
İyi
2
Yeterli
1
Geliştirilmeli

Ölçüt Açıklamaları
Verilen doğal sayıların tamamını doğru okumuş ve yazmıştır.
Verilen doğal sayıların çoğunu doğru okumuş ve yazmıştır.
Verilen doğal sayıların azını doğru okumuş ve yazmıştır.
Verilen doğal sayıların çoğunu/tamamını doğru okuyamamış ve yazamamıştır.

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Öğrencinin
Ölçüt Kodları
No
Adı-Soyadı
4
3
2
1
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI MATEMATİK DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Matematik
Sınıf Düzeyi
4-B
Öğrenme Alanı
M.4.1.2. Doğal Sayılarla Toplama İşlemi
Kazanımlar
M.4.1.2.4. Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Değerlendirme
Ölçütler
Yandaki her bir ölçütün ne kadar sıklıkla gerçekleştiğini göz önüne alarak değerlendiriniz.


Çok iyi : 4
İyi : 3
Yeterli : 2
Geliştirilmeli : 1



ÖĞRENCİNİN        
No / Adı - Soyadı         
Problemi anlama
Problem çözme stratejilerini kullanma
Problemi çözme
Sonucun doğruluğunu kontrol etme
Problem çözümünü analiz etme
Problem kurma
Problemi genişletme
Problemi çözmek için çaba harcama
Problem çözmede kendine güvenme
Problem çözmeyi sevme
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI MATEMATİK DERSİ
ÖĞRENCİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİNE YÖNELİK HOLİSTİK RUBRİK
Ders
Matematik
Sınıf Düzeyi
4-B
Öğrenme Alanı
M.4.1.2. Doğal Sayılarla Toplama İşlemi
Kazanımlar
M.4.1.2.4. Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Ölçüt Kodları
Ölçüt Açıklamaları
4
Çok iyi
Problemi çok iyi anlamış. Çözüm için çok iyi plan yapmış. Doğru cevabı bulmuş. Cevabın doğruluğunu kontrol etmiş. Benzer bir problem kurabilmiş.
3
İyi
Problemi anlamış. Çözümünü yapmış ve doğru cevabı bulmuş. Benzer bir problem kurabilmek için çaba göstermiş.
2
Yeterli
Problemin bir kısmını yanlış anlamış veya yanlış yorumlamış. İşlem hatası yapmış, soruyu yanlış anladığı için yanlış cevap bulmuştur. Sorunun bir kısmını çözebilmiştir. Cevabın doğruluğunu kısmen kontrol etmiş. Benzer bir problemi kısmen kurmuş.
1
Geliştirilmeli
Problemi tamamen yanlış anlamış. Çözüm yanlıştır, ya da uygun olmayan plan yaptığı için yanlış cevap bulmuş. Cevabın doğruluğunu kontrol etmemiş. Benzer bir problemi kuramamış.

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Öğrencinin
Ölçüt Kodları
No
Adı-Soyadı
4
3
2
1
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI MATEMATİK DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Matematik
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI MATEMATİK DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Matematik
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI MATEMATİK DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Matematik
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI MATEMATİK DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Matematik
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI MATEMATİK DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Matematik
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
OKUMA KURALLARINA YÖNELİK SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Türkçe
Sınıf Düzeyi
4-B
Tema Adı
1. Tema
Kazanımlar
T.4.3.2. Vurgu, tonlama ve telaffuza dikkat ederek okur.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Değerlendirme
Ölçütler
Yandaki her bir ölçütün ne kadar sıklıkla gerçekleştiğini göz önüne alarak değerlendiriniz.


Evet : 3
Kısmen : 2
Hayır : 1
Kelimeleri doğru telaffuz etti mi?
Uygun hızda okudu mu?
Noktalama işaretlerine dikkat etti mi?
İşitilebilir bir ses tonu kullandı mı?
Vurgu ve tonlamaya dikkat etti mi?
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
YAZMA KURALLARINA YÖNELİK SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Türkçe
Sınıf Düzeyi
4-B
Tema Adı
1. Tema
Kazanımlar
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Değerlendirme
Ölçütler
Bu form, yazma çalışması yaparken öğrencilerin dikkat edilmesi gereken kurallara uyup uymadıklarını değerlendirmek için hazırlanmıştır.


Yandaki her bir ölçütün ne kadar sıklıkla gerçekleştiğini göz önüne alarak değerlendiriniz.


Evet : 3
Kısmen : 2
Hayır : 1
Sayfayı temiz kullandı mı?
Yazım ve noktalama kurallarına uydu mu?
Paragraf başında ve kelimeler arasında uygun boşluk bıraktı mı?
Yazının okunaklı olmasına dikkat etti mi?
Yazma sonrasında yazıyı gözden geçirip fark ettiği hataları düzeltti mi?
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
ŞİİR OKUMAYA YÖNELİK SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Türkçe
Sınıf Düzeyi
4-B
Tema Adı
1. Tema
Kazanımlar
T.4.3.2. Vurgu, tonlama ve telaffuza dikkat ederek okur.
T.4.3.3. Şiir okur.
T.4.3.4. Metinleri türün özelliklerine uygun biçimde okur.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Değerlendirme
Ölçütler
Bu form, şiir okuma çalışması yaparken öğrencilerin dikkat edilmesi gereken kurallara uyup uymadıklarını değerlendirmek için hazırlanmıştır.


Yandaki her bir ölçütün ne kadar sıklıkla gerçekleştiğini göz önüne alarak değerlendiriniz.


Evet : 3
Kısmen : 2
Hayır : 1
Okurken vurguya dikkat etti mi?
Okurken tonlamaya dikkat etti mi?
Okurken telaffuza dikkat etti mi?
Okurken noktalama işaretlerine dikkat etti mi?
Okurken işitilebilir bir ses tonu kullandı mı?
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME ETKİNLİĞİ
Ders
Türkçe
Sınıf Düzeyi
4-B
Tema Adı
1. Tema
Kazanımlar
T.4.4.10. Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Ölçüt Kodları
4
Çok iyi
3
İyi
2
Yeterli
1
Geliştirilmeli

Ölçüt Açıklamaları
Büyük harflerin ve noktalama işaretlerinin tamamını uygun yerlerde kullanmıştır.
Büyük harflerin ve noktalama işaretlerinin çoğunu uygun yerlerde kullanmıştır.
Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini kısmen uygun yerlerde kullanmıştır.
Büyük harflerin ve noktalama işaretlerinin tamamını uygun yerlerde kullanmamıştır.

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Öğrencinin
Ölçüt Kodları
No
Adı-Soyadı
4
3
2
1
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME ETKİNLİĞİ
Ders
Türkçe
Sınıf Düzeyi
4-B
Tema Adı
1. Tema
Kazanımlar
T.4.3.9. Eş sesli kelimelerin anlamlarını ayırt eder.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Ölçüt Kodları
4
Çok iyi
3
İyi
2
Yeterli
1
Geliştirilmeli

Ölçüt Açıklamaları
Eş sesli kelimelerin tamamının anlamlarını ayırt etmiş ve tamamını farklı anlamlarda cümle içinde kullanmıştır.
Eş sesli kelimelerin çoğunun anlamlarını ayırt etmiş ve çoğunu farklı anlamlarda cümle içinde kullanmıştır.
Eş sesli kelimelerin kısmen anlamlarını ayırt etmiş ve kısmen farklı anlamlarda cümle içinde kullanmıştır.
Eş sesli kelimelerin tamamının anlamlarını ayırt edememiş ve çoğunu farklı anlamlarda cümle içinde kullanamamıştır.

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Öğrencinin
Ölçüt Kodları
No
Adı-Soyadı
4
3
2
1
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME ETKİNLİĞİ
Ders
Türkçe
Sınıf Düzeyi
4-B
Tema Adı
1. Tema
Kazanımlar
T.4.3.18. Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı (Okuma Metinleri) , Kontrol Listesi

Ölçüt Kodları
4
Çok iyi
3
İyi
2
Yeterli
1
Geliştirilmeli

Ölçüt Açıklamaları
Okuduğu metni çok iyi anlamış, metinle ilgili soruların tamamını doğru cevaplamıştır.
Okuduğu metni anlamış, metinle ilgili soruların çoğunu doğru cevaplamıştır.
Okuduğu metni tam anlayamamış, metinle ilgili soruları kısmen doğru cevaplamıştır.
Okuduğu metni anlayamamış, metinle ilgili soruların tamamını yanlış cevaplamıştır.

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Öğrencinin
Ölçüt Kodları
No
Adı-Soyadı
4
3
2
1
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME ETKİNLİĞİ
Ders
Türkçe
Sınıf Düzeyi
4-B
Tema Adı
1. Tema
Kazanımlar
T.4.3.12. Bağlamdan yararlanarak bilmediği kelime ve kelime gruplarının anlamını tahmin eder.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Ölçüt Kodları
4
Çok iyi
3
İyi
2
Yeterli
1
Geliştirilmeli

Ölçüt Açıklamaları
Bilmediği kelime ve kelime gruplarının tamamının anlamını doğru tahmin etmiştir.
Bilmediği kelime ve kelime gruplarının çoğunun anlamını doğru tahmin etmiştir.
Bilmediği kelime ve kelime gruplarının anlamını kısmen/birazını doğru tahmin etmiştir.
Bilmediği kelime ve kelime gruplarının hiç birinin anlamını doğru tahmin edememiştir.

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Öğrencinin
Ölçüt Kodları
No
Adı-Soyadı
4
3
2
1
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
ÖĞRENCİNİN OKUDUĞU METNİ ANLATMASINA YÖNELİK HOLİSTİK RUBRİK
Ders
Türkçe
Sınıf Düzeyi
4-B
Tema Adı
.Tema
Kazanımlar
T.4.3.15. Okuduklarını ana hatlarıyla anlatır.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı (Okuma Metinleri) , Kontrol Listesi

Ölçüt Kodları
Ölçüt Açıklamaları
4
Çok iyi
Okuduğu metni en doğru şekilde yeniden anlatır. Metnin içindeki önemli bilgileri (örneğin kim, ne zaman, nerede, neden ve nasıl) tam olarak anlatır. Anlatım sırasında olayların oluş sırası tamamen doğrudur.
3
İyi
Okuduğu metni doğru şekilde yeniden anlatır. Metnin içindeki önemli bilgileri (örneğin kim, ne zaman, nerede, neden ve nasıl) çoğunlukla anlatır. Anlatım sırasında olayların oluş sırası çoğunlukla doğrudur.
2
Yeterli
Okuduğu metni yeniden anlatır. Metnin içindeki önemli bilgilere (örneğin kim, ne zaman, nerede, neden ve nasıl) kısmen değinir. Anlatım sırasında olayların oluş sırası kısmen doğrudur.
1
Geliştirilmeli
Okuduğu metni yanlış bir şekilde anlatır. Metnin içindeki önemli bilgilerde (örneğin kim, ne zaman, nerede, neden ve nasıl) hata yapar. Anlatım sırasında olayların oluş sırası yanlıştır.

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Öğrencinin
Ölçüt Kodları
No
Adı-Soyadı
4
3
2
1
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
ÖĞRENCİNİN METİN YAZMASINA YÖNELİK HOLİSTİK RUBRİK
Ders
Türkçe
Sınıf Düzeyi
4-B
Tema Adı
.Tema
Kazanımlar
T.4.4.3. Hikâye edici metin yazar.
T.4.4.4. Bilgilendirici metin yazar.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı, Kontrol Listesi

Ölçüt Kodları
Ölçüt Açıklamaları
4
Çok iyi
Yazılan metin, verilen bağlama tamamen uygun şekilde yazılmıştır. Metin anlamlı bir bütün oluşturacak şekilde tamamen anlamlı cümlelerden oluşmuştur. Metinde geçen olayların oluş sırası tamamen uygun şekilde yazılmıştır.
3
İyi
Yazılan metin, verilen bağlama çoğunlukla uygun şekilde yazılmıştır. Metin anlamlı bir bütün oluşturacak şekilde çoğunlukla anlamlı cümlelerden oluşmuştur. Metinde geçen olayların oluş sırası çoğunlukla uygun şekilde yazılmıştır.
2
Yeterli
Yazılan metin, verilen bağlama kısmen uygun şekilde yazılmıştır. Metin anlamlı bir bütün oluşturacak şekilde kısmen anlamlı cümlelerden oluşmuştur. Metinde geçen olayların oluş sırası kısmen uygun şekilde yazılmıştır.
1
Geliştirilmeli
Yazılan metin, verilen bağlama tamamen uygun şekilde yazılmamıştır. Metin anlamlı bir bütün oluşturacak şekilde anlamlı cümlelerden oluşmamıştır. Metinde geçen olayların oluş sırası uygun şekilde yazılmıştır.

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Öğrencinin
Ölçüt Kodları
No
Adı-Soyadı
4
3
2
1
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
ÖĞRENCİNİN DİNLEDİĞİ METNİ ANLATMASINA YÖNELİK HOLİSTİK RUBRİK
Ders
Türkçe
Sınıf Düzeyi
4-B
Tema Adı
4.tema
Kazanımlar
T.4.1.3. Dinlediği/izlediği metni ana hatlarıyla anlatır.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Ölçüt Kodları
Ölçüt Açıklamaları
4
Çok iyi
Dinlediği metni en doğru şekilde yeniden anlatır. Metnin içindeki önemli bilgileri (örneğin kim, ne zaman, nerede, neden ve nasıl) tam olarak anlatır. Anlatım sırasında olayların oluş sırası tamamen doğrudur.
3
İyi
Dinlediği metni doğru şekilde yeniden anlatır. Metnin içindeki önemli bilgileri (örneğin kim, ne zaman, nerede, neden ve nasıl) çoğunlukla anlatır. Anlatım sırasında olayların oluş sırası çoğunlukla doğrudur.
2
Yeterli
Dinlediği metni yeniden anlatır. Metnin içindeki önemli bilgilere (örneğin kim, ne zaman, nerede, neden ve nasıl) kısmen değinir. Anlatım sırasında olayların oluş sırası kısmen doğrudur.
1
Geliştirilmeli
Dinlediği metni yanlış bir şekilde anlatır. Metnin içindeki önemli bilgilerde (örneğin kim, ne zaman, nerede, neden ve nasıl) hata yapar. Anlatım sırasında olayların oluş sırası yanlıştır.

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Öğrencinin
Ölçüt Kodları
No
Adı-Soyadı
4
3
2
1
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Türkçe
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Türkçe
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Türkçe
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Türkçe
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Türkçe
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Türkçe
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Türkçe
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Türkçe
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Türkçe
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TÜRKÇE DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Türkçe
BURAYA YAZ




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI FEN BİLİMLERİ DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Fen Bilimleri
Sınıf Düzeyi
4-B
Ünite Adı
F.4.1. Yer Kabuğu ve Dünya’mızın Hareketleri
Kazanımlar
F.4.1.1.1. Yer kabuğunun kara tabakasının kayaçlardan oluştuğunu belirtir.
F.4.1.1.2. Kayaçlarla madenleri ilişkilendirir ve kayaçların ham madde olarak önemini tartışır.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Değerlendirme
Ölçütler
Yandaki her bir ölçütün ne kadar sıklıkla gerçekleştiğini göz önüne alarak değerlendiriniz.


Çok iyi : 4
İyi : 3
Yeterli : 2
Geliştirilmeli : 1
Yer kabuğu - kayaç ilişkisini belirler.
Kayaç - maden ilişkisini belirler.
Madenle ilgili örnekler verir.
Kayaçların - madenlerin ham madde olarak değerini bilir.
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TRAFİK GÜVENLİĞİ DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Trafik Güvenliği
Sınıf Düzeyi
4-B
Ünite Adı
TG.4.1. Trafikte Güvenlik
Kazanımlar
TG.4.1.2. Trafikle ilgili temel kavramları açıklar.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Ölçüt Kodları
4
Çok iyi
3
İyi
2
Yeterli
1
Geliştirilmeli

Ölçüt Açıklamaları
Trafikle ilgili temel kavramları (yaya, yaya geçidi, kaldırım, taşıt, alt geçit, üst geçit, ışıklı trafik işaret cihazı, trafik levhaları, toplu taşıma, banket vb.) tamamen açıklamıştır.
Trafikle ilgili temel kavramları (yaya, yaya geçidi, kaldırım, taşıt, alt geçit, üst geçit, ışıklı trafik işaret cihazı, trafik levhaları, toplu taşıma, banket vb.) çoğunu açıklamıştır.
Trafikle ilgili temel kavramları (yaya, yaya geçidi, kaldırım, taşıt, alt geçit, üst geçit, ışıklı trafik işaret cihazı, trafik levhaları, toplu taşıma, banket vb.) bazılarını açıklayabilmiştir.
Trafikle ilgili temel kavramları (yaya, yaya geçidi, kaldırım, taşıt, alt geçit, üst geçit, ışıklı trafik işaret cihazı, trafik levhaları, toplu taşıma, banket vb.) açıklayamamıştır.

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Öğrencinin
Ölçüt Kodları
No
Adı-Soyadı
4
3
2
1
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI TRAFİK GÜVENLİĞİ DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Trafik Güvenliği
Sınıf Düzeyi
4-B
Ünite Adı
TG.4.1. Trafikte Güvenlik
Kazanımlar
TG.4.1.8. Trafikte geçiş üstünlüğü olan taşıtları tanır.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Ölçüt Kodları
4
Çok iyi
3
İyi
2
Yeterli
1
Geliştirilmeli

Ölçüt Açıklamaları
Trafikte geçiş üstünlüğü olan taşıtları (ambulans, itfaiye ve polis araçları ) ve bunların geçiş üstünlüğünün nedenlerini doğru olarak açıklamıştır.
Trafikte geçiş üstünlüğü olan taşıtları (ambulans, itfaiye ve polis araçları ) ve bunların geçiş üstünlüğünün nedenlerini çoğunlukla açıklamıştır.
Trafikte geçiş üstünlüğü olan taşıtları (ambulans, itfaiye ve polis araçları ) ve bunların geçiş üstünlüğünün nedenlerini biraz açıklayabilmiştir.
Trafikte geçiş üstünlüğü olan taşıtları (ambulans, itfaiye ve polis araçları ) ve bunların geçiş üstünlüğünün nedenlerini çoğunlukla açıklayamamıştır.

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Öğrencinin
Ölçüt Kodları
No
Adı-Soyadı
4
3
2
1
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni
YENİKENT ATATÜRK İLKOKULU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 4-B SINIFI MÜZİK DERSİ
SÜREÇ ODAKLI DEĞERLENDİRME FORMU
Ders
Müzik
Sınıf Düzeyi
4-B
Öğrenme Alanı
Dinleme - Söyleme
Kazanımlar
Mü.4.A.2. İstiklâl Marşı’nı doğru söylemeye özen gösterir.
Ölçme Araçları
Çalışma Kâğıdı , Kontrol Listesi

Ölçüt Kodları
4
Çok iyi
3
İyi
2
Yeterli
1
Geliştirilmeli

Ölçüt Açıklamaları
İstiklâl Marşı’nın tamamını ritmine ve ezgisine uygun şekilde söylemiştir.
İstiklâl Marşı’nın çoğunluğunu ritmine ve ezgisine uygun şekilde söylemiştir.
İstiklâl Marşı’nın birazını ritmine ve ezgisine uygun şekilde söylemiştir.
İstiklâl Marşı’nın tamamını ritmine ve ezgisine uygun şekilde söyleyememiştir.

Süreç Odaklı Değerlendirme Etkinliği Kontrol Listesi
Öğrencinin
Ölçüt Kodları
No
Adı-Soyadı
4
3
2
1
3
Ahmet GENE
4
Alperen GENE
15
Büşra Döne DAĞLI
16
Cemre Ceren DAĞLI
17
Damlanur GENELİ
26
Hava Nur QARAJA
29
Kübra Hilal BAYRAKDAR
30
Mahir TÜRKER
35
Mehmetcan YANIK
41
Onur ÖĞÜT
43
Ziyad EL HÜSEYİN
44
Süleyman Emir SARISAKAL
52
Yusuf Ali HANÇERLİ
90
Züleyha DABANLI
154
Zulmay HAYDARİ
      




Aslıhan GÖKALP
4-B Sınıf Öğretmeni